You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' - מכבי פתח תקווה עצרה את הסינדרלה
גם זכייה בדאבל על הפרק. שחקני קבוצת נערים ב' של מכבי פ"ת (צילום: עמרי שטיין)

נערים ב' - מכבי פתח תקווה עצרה את הסינדרלה

מוליכת טבלת ליגת העל זכתה בניצחון 0:4 במשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל הוד השרון - שהדיחה שלוש קבוצות מהליגות הבכירות קודם לכן

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יום של משחקי חצאי גמר גביע לנערים באצטדיון הלאומי בר"ג. אחרי שני המשחקים של שנתון נערים ג' אחה"צ מוקדש למשחקים בשנתון נערים ב', כשהמנה הראשונה הייתה המשחק בין מכבי פ"ת - מוליכת טבלת ליגת העל, להפועל הוד השרון - מוליכת טבלת השרון. כמו את משחקי נערים ג' גם את משחק זה וגם את משחק הדרבי התל אביבי של שנתון נערים ב' בין מכבי להפועל ניתן לראות בערוץ השידורים של ההתאחדות לכדורגל, כשבעמדת השדרנית, לירן ביטון, ובעמדת הפרשן - שחר בר עוז.

הפועל הוד השרון, שספגה העונה רק 3 שערי ליגה, הייתה ללא ספק הקבוצה המרשימה ביותר של מחזורי הגביע הקודמים, לאחר שהצליחה לנצח 3 פעמים ברציפות בדו קרב פנדלים קבוצות מליגות בכירות יותר - שתיים מהן מליגת העל. בתחילה הייתה זו הפועל באר שבע - מחזיקת הגביע המכהנת, בהמשך הפועל קרית ים - שמדורגת בצמרת ארצית צפון וברבע הגמר הייתה זו הפועל כפר סבא מהחלק התחתון בליגת העל. היום הקבוצה המוכשרת והנחושה של אלון ברומר נתקלה במשוכה גבוהה למדי בדמות הקבוצה של נאור לוזון, שנמצאת בעמדה מצוינת לזכייה באליפות ואת הפערים בין הקבוצות ביטאה בניצחון 0:4.

בדקה ה-11 בעיטה של יאזן וותד מכ-25 מטרים לחיבורים העניקה למכבי פ"ת יתרון 0:1.

בדקה ה-40 מסירה של יזאן וותד לטל רמות הסתיימה בבעיטה של האחרון מהרחבה לרשת - 0:2.

בדקה ה-62 בוריס קורלידאנסקי חדר לרחבה ומסר לנועם בלאו, שבעט לרשת וקבע 0:3.

בדקה ה-71 מעיין נוף קיבל את הכדור באגף שמאל ומרכז את תנועתו מכ-14 מטרים לפינה הנגדית וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:4 למכבי פ"ת, שתפגוש במשחק הגמר את המנצחת במשחק הדרבי התל אביבי, שיחל בשעה 19:00.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש  לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון 


שתפו אותנו